Kongre Merkezi Yönetimi

Etkinliklerimizi gerçekleştireceğimiz mekanların işimizin ihtiyaçlarına göre düzenlenmesi ve yönetilmesi işimizin önemli bölümlerinden bir diğeridir. Etkinliğimizin gerçekleşeceği merkez yönetim kadroları ile düzenli ve seviyeli bir iletişim içerisinde kalınarak gerekli tüm alt hizmetlerin eksiksiz olarak yürütülmesi profesyonel ekibimizce sağlanmaktadır.

Salon düzenleri, oda eşleştirmeleri, ikram hizmetlerinin içerikleri gibi alt detayları dahi oldukça zengin ana başlıklar dahilinde planlanan ve birkaç adım sonrası düşünülerek operasyon anı yürütülen bu çalışmalar için çok ciddi bir yapısal örgü gerekir.

  • Rezervasyon hizmet ve takibi
  • Oda planlama yönetimi
  • Toplantı yerleşim düzeni
  • Toplantı salonları yönetimi
  • Yiyecek içecek hizmetleri
  • İkram hizmetleri
  • Stand alanı yönetimi